دسته‌بندی نشده

بهترین فیوز برای خانه

  • معمولاً افرادی که برق کشی ساختمان را بر عهده دارند به خوبی می دانند که نشتی برق از مدار و بروز اتصال کوتاه ممکن است چه خطراتی را در پی داشته باشد. بر همین اساس برای جلوگیری از آسیب ها از فیوز برق ساختمان استفاده می کنند. این فیوز ها عملکرد بالایی دارند و امنیت ساختمان را بالا می برند. تا به امروز انواع مختلفی از فیوزهای برق ساختمان طراحی و به بازار عرضه شده اند.  هر کدام از این انواع کاربرد خاص خود را دارد. اگر شما قصد خرید یک فیوز مناسب برای منزل خود را دارید ابتدا باید با انواع فیوزهای برق ساختمان آشنایی نسبی پیدا کنید. بر همین اساس در این مقاله به معرفی فیوزهای مناسب برای خانه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

    اهمیت استفاده از فیوز در خانه

     

    اهمیت استفاده از فیوز برای خانه

    شاید در ابتدا فکر کنید که استفاده از یک قطعه کوچک چه کارایی می تواند داشته باشد؟ و آیا یک قطعه کوچک می تواند از ساختمان محافظت کنند یا خیر. کارایی و اهمیت استفاده از این محصولات بیش از انتظار شما است. این تجهیزات قادر هستند به طور کلی از سیستم برق کشی ساختمان محافظت کنند. همچنین جان شما را در برابر آسیب های مربوط به این زمینه حفظ خواهند کرد.

    به علاوه، فیوزهای برق ساختمان این قابلیت را دارند که از جان افراد ساکن در منزل و تجهیزات برقی در برابر شدن جریان عبوری محافظت کنند. اتصال کوتاه نیز از دیگر خطرات مربوط به برق ساختمان است. توجه داشته باشید که در صورت بروز همچنین ایرادتی خسارت های جبران ناپذیری شما را تهدید خواهد کرد. با استفاده از فیوز های برق ساختمان می توانید از بروز همچنین ضررهایی جلوگیری کنید.

    مشاهده بیشتر . . .
    محافظ ولتاژ
    انواع فیوز برای خانه
    انواع فیوز برای خانه

     

     

    انواع فیوز برای خانه

    با توجه به اهمیت و کارایی بالای این تجهیزات تا به امروز انواع آنها تولید و طراحی شده است. هر کدام از انواع این محصولات متناسب با طراحی خود کارایی اختصاصی دارند. اکنون بهترین فیوز ها را برای استفاده در ساختمان های مسکونی بررسی می کنیم. اگر دسته بندی فیوزها از نظر سرعت عملکرد را بررسی کنیم. فیوزها از نظر دسته بندی در دسته های کندکار و تندکار قرار می گیرند. اگر از نظر ساختار قطعه حفاظتی فیوز آن ها را جدا کنیم در سه دسته مینیاتوری، فشنگی، کاردی قرار خواهند گرفت.

    بهترین فیوز برای خانه
    بهترین فیوز برای خانه

    فیوز کندکار

    به فیوزهایی کند کار گفته می شود که در صورت عبور جریان بیش از حد برق را دیرتر قطع کنند. اما مزیت قابل توجه این محصولات این است که در برابر مواجهه با اتصال کوتاه به صورت خیلی سریع جریان را قطع می کنند. از این محصولات بیشتر برای راه  اندازی موتورهای الکتریکی استفاده می شود.

    فیوز تندکار
    فیوز تندکار

    فیوز تندکار

    اگر شما به دنبال محصولی هستید که جریان را سریعتر قطع کند فیوزهای تند کار گزینه مناسب تری هستند. بیشتر از فیوزهای تندکار برای مصارف روشنایی برق ساختمان بهره می برند.

    فیوز تیغه ای

    ویژگی های خاصی مانند قدرت قطع بالا و قیمت خرید ارزان آن ها را محبوب کرده است. البته نباید از سرعت و بازدهی سریع و امکان تعویض آن ها چشم پوشی کرد. فیوزهای تیغه ای دارای مزایای زیادی هستند. همین مزایای سبب شده استفاده از آن ها برای مصارف خانگی بسیار زیاد باشد. معمولاً برای بالا بردن امنیت دستگاه های الکتریکی و محافظت از آن ها از فیوزهای تیغه ای بهره می برند.

    مشاهده بیشتر . . .
    آشنایی کامل با کلید جریان نشتی + مزیت ها
    فیوز تیغه ای
    فیوز تیغه ای

    فیوز فشنگی

    فیوزهای فشنگی نیز از جمله فیوزهای پرکاربرد در خانه و برق ساختمان محسوب می شوند.  کارکرد این محصولات اینگونه است که وقتی جریان از حد مشخصی تجاوز کند قطعه حرارتی درون این محصول ذوب شده و جریان قطع خواهد شد. فیوزهای فشنگی از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند. که این قسمت ها در کنار هم عملکرد خاص محصول را ایجاد می کنند. اگر بخواهیم به طور کلی بیان کنیم به دلیل ساختار ویژه این محصولات در مصارف خانگی کاربرد بیشتری دارند.

    فیوز مینیاتوری
    فیوز مینیاتوری

    فیوز مینیاتوری

    فیوزهای مینیاتوری از جمله محصولاتی محسوب می شوند که تنوع بسیار زیادی دارند. این محصولات در دسته بندی های  مختلفی قرار می گیرد و برای بالا بردن امنیت و حفاظت تجهیزات گوناگون به کار برده می شوند. کارایی انواع مدل های فیوز صنعتی مینیاتوری برای برق کشی ساختمان سبب شده محبوبیت زیادی در این صنعت داشته باشند. قدرت محافظتی فیوزهای مینیاتوری در برابر جریان اتصال کوتاه و اضافه بار منحصر به فرد است. متناسب با نیاز خود می توانید از انواع فیوزهای مینیاتوری برای خانه استفاده کنید.

    قیمت انواع فیوز برای خانه

    اگر شما از جمله افرادی هستید که قیمت محصولات برای شما حائز اهمیت است، باید بدانید که فیوز ها انواع مختلفی دارند.  متناسب با عملکرد و نوع آن ها قیمتشان تعیین خواهد شد. اما به طور کلی به دلیل تنوع بسیار این محصولات شما می توانید متناسب با نیاز خود انواع آنها را خریداری کنید. اما توجه داشته باشید با توجه به اهمیت و کارایی فیوزهای خانگی بهتر است قیمت مناسبی برای تهیه آن ها در نظر داشته باشید.

    مشاهده بیشتر . . .
    بهترین فیوز برای خانه
    قیمت فیوز برای خانه
    قیمت فیوز برای خانه

     

    سخن پایانی

    در این مقاله به بررسی انواع فیوزهای خانگی پرداختیم. البته انتخاب نوع فیوز به مصارف و هزینه مد نظر شما بستگی دارد. معمولاً به دلیل تنوع زیاد نوع مینیاتوری گزینه بهتری برای برق ساختمان به حساب می آیند. شما می توانید از نوع مینیاتوری این محصول استفاده کنید. توجه داشته باشید که در هر صورت هر فیوزی که انتخاب می کنید آن را از مراکز معتبر تهیه کنید. مراکز معتبر محصولات اصل را با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نویسنده

    fermo

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *