برند های کنتاکتور کنتاکتور

معرفی انواع کنتاکتور های هیوندا ی + بررسی 5 محصول پر فروش

  • در این مطلب قصد داریم تا انواع کنتاکتور هیوندا را برایتان شرح دهیم تا با این محصول به صورت کامل اشنا شوید. برای اینکه بتوانید بهترین کنتکاتور را تهیه کنید لازم است ابتدا اطلاعات کلی داشته باشید و با ویژگی محصولات و محصولات پر فروش اشنا شوید. با مراجعه به سایت می توانید کنتاکتورهای مختلف را مشاهده کرد و مشخصات ان ها را بخوانید سپس در خور نیازتان کنتاکتور مناسب را خریداری کنید. در واقع کنتاکتور را می توان یک سوئیچ کنترل شده الکتریکی دانست که از این وسیله جهت تعویض کردن مداراهای الکتریکی استفاده می شود. کنترل کنتاکتور معمولا توسط یک مدار انجام می شود. در این مقاله کنتاکتور تولید شده توسط شرکت هیوندا را معرفی می کنیم. کنتاکتور تولید شده توسط برند هیوندا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد و افراد زیادی تمایل به خرید محصول از برند معتبر و معروف هیوندا را دارند.

    معرفی کنتاکتور هیوندا + معرفی 5 محصول پر فروش
    معرفی کنتاکتور هیوندا + معرفی 5 محصول پر فروش

    معرفی کنتاکتور هیوندا

    شرکت هیوندا کیفیت و طراحی بسیار پیشرفته ای را در ساخت محصولات خود به کار برده است. همچنین انواع کنتاکتور هیوندا در ولتاژهای متوسط و کم تولید شده و روانه بازار گردیده است. از جمله معیارهای شرکت هیوندا در تولید محصولات خود علاوه بر کیفیت و مشتری مداری، اطمینان و کارایی بالا می باشد که دو اصل مهم محسوب می شود. کنتاکتورهای هیوندا با قابل اطمینان ترین و پیشرفته ترین متدها به صورت بهینه طراحی شده اند. برای انجام امور الکترونیکی خود می تواند با اسودگی خاطر این محصول با کیفیت را از برند هیوندا خریداری نمایید. مقر اصلی شرکت هیوندا در کره جنوبی قرار گرفته است. در بخش الکترکی نیز محصولات بی نظیر مختلفی را تولید و صادر کرده است.  سایت کالای برقی عزالدین نیز محصولات مختلف و کنتاکتورهای تولید شده توسط شرکت هیوندا را به فروش می رساند. با توجه به کیفیت محصولات تولید شده توسط شرکت هیوندا در ادامه مطلب 5 مورد از پر فروش ترین محصولات را معرفی می کنیم.

    مشاهده بیشتر . . .
    انواع کنتاکتور تک فاز
    معرفی 5 محصول پر فروش کنتاکتور هیوندا
    معرفی 5 محصول پر فروش کنتاکتور هیوندا

    کنتاکتور چیست؟

    در تعریفی ساده کنتاکتور را میتوان سوئیچ الکاریکی در نظر گرفت. که از این سوئیچ برای خاموش و روشن کردن مدارهای مختلف الکتریکی استفاده می شود. کنتاکتور هیوندا یک نوع خاص از رله محسوب می شود که دارای تفاوت هایی با رله است. به طور مثال تفاوت موجود بین رله و کنتاکتور در این است که از کنتاکتور بیشتر در وسیله هایی استفاده می شود که قادر به تحمل جریان بالاتری هستند. در حالی که رله در دستگاه هایی که قدرت تحمل جریان های پایین تر را دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کنتاکتورها از چندین کنتاکت تشکیل شده اند که اغلب نیز از نوع باز هستند. از کناکتور های الکتریکی بیشتر زمانی استفاده می شود که موتور الکتریکی در کار است. در تابلوهای برق نیز از کنتاکتورها استفاده می شود و یکی ا زاجزای جدایی ناپذیر تابلوهای برق را می توان همین کنتاکتورهای هیوندا دانست.

    انواع کنتاکتورهای هیوندا موجود در بازار
    انواع کنتاکتورهای هیوندا موجود در بازار

    کنتاکتور 12 آمپر هیوندا مدل HGC 12

    یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین کنتاکتور هیوندا، کنتاکتور 12 آمپر هیوندا مدل HGC 12 می باشد. که در بازار عرضه شده است. این کنتاکتور دارای ولتاژ 220 ولت و جریان 12 امپر می باشد. نوع قطعه به کار رفته در ان کنتاکتور سه فاز است. با توجه به مشخصات ذکر شده یکی پر فروش ترین کنتاکتورها می باشد. جهت  خرید این محصول با قیمت مناسب می توانید به سایت کالای برق عزالدین مراجعه نمایید. در این سایت مشخصات کامل محصول ذکر شده است تا با اگاهی کامل اقدام به خرید ان نمایید.

    کنتاکتور هیوندا سری UMC

    طراحی این کناتاکتور بر اساس ماژول می باشد. به دلیل امکان نصب سریع این مدل از کنتاکتور هیوندا یکی از پر فروش ترین محصولات تولید شده توسط این برند می باشد. این محصول از قابلیت اطمینان و ایمنی بالایی در مصارف ساختمانی و صنعتی برخوردار است. انواع کنتاکتورها را می توانید بررسی کرده و با توجه به مشخصات محصول و نیازتان، کنتاکتور مناسب را خریداری کنید.

    مشاهده بیشتر . . .
    آشنایی و خرید کنتاکتور هیوندای himc
    مشخصات، قیمت و خرید انواع کنتاکتورها
    مشخصات، قیمت و خرید انواع کنتاکتورها

    کنتاکتوری سری خلاء

    این کنتاکتور هیوندا از طراحی بسیار پیشرفته ای برخوردار است و برای جابه جایی های مکرر مورد استفاده واقع می شود. این مدل پر فروش خود شامل دو سری می باشد که هر یک مشخصات منحصر به فرد خود را دارند. این محصولات از ولتاژ کاری مناسب و تاییدیه های استاندار برخوردار هستند. پس با خیال راحت می توانید کنتاکتور هیوندا را خریداری کنید.

    کنتاکتور سری H

    این کنتاکتور ساخته شده توسط شرکت هیوندا با توجه به استحکام و طول عمر بسیار بالا یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت می باشد. این محصول در میان برقکاران و مهندسان از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. این کنتاکتورهای هیوندا سری اچ در 8 فریم تولید شده اند. که از نظر شکل ظاهری و ساختار کلی ان ها به دو دسته تقسیم می شوند. چهار فریم مشابه هستند و این چهار فریم مشابه فقط از نظر ابعاد با هم تفاوت خواهند داشت.

    عملکرد کنتاکتورهای هیوندا
    عملکرد کنتاکتورهای هیوندا

    کاربرد کنتاکتور هیوندا

    کاربردهای مختلفی برای کنتاکتور هیوندا ذکر شده است. که مهم ترین کاربرد را می توان راه اندازی موتور و سیستم های کنترلی دانست. که در این موارد استفاده از کنتاکتور ضرورت دارد. کنتاکتورهای هیوندا در سایز و رنج مختلفی تولید می شوند. که این رنج بین 9 تا 800 امپر می باشد. با دانستن کاربردهای این محصول جهت خرید و استفاده از ان می توانید به سایت کالای برق عزالدین مراجعه نمایید. انواع کنتاکتورهای برندهای مختلف را در این سایت مشاهده خواهید کرد. با توجه به ولتاژ جریان و سایر مشخصات ارائه شده می توانید به خرید بپردازید.

    مشاهده بیشتر . . .
    خرید مستقیم انواع کنتاکتور زیمنس

    مزایای کنتاکتورهای هیوندا

    کنتاکتور هیوندا در انواع مختلف جریان های مختلف را پوشش می دهند. بنابراین هر ولتاژی که مد نظر شما باشد می توانید متناسب با ان ولتاژ کنتاکتور مور نیاز خود را خریداری نمایید. این محصولات در سایزهای مختلفی در بازار موجود هستند. از اندازه های کوچک دستی تا اندازه های بزرگ را شامل می شوند. همان طور که پیش تر نیز ذکر شد از کنتاکتورها در دستگاه هایی استفاده می شود که توان تحمل جریان های بالا را دارند. دلیل ان هم ظرفیت بالای عملکرد کنتاکتور می باشد که قادر است در جریان های بالا کار کند. با قطع شدن موتورهای جریان بالا قوس الکتریکی تولید می شود. برای اینکه بتوانید قوس الکتریکی را کنترل کنید یا کاهش دهید باید از کنتاکتور هیوندا استفاده نمایید. ویژگی مشترکی که تمامی کنتاکتورهای تولید شده توسط شرکت هیوندا از ان بهره مند هستند شامل، گارانتی 12 ماه سازنده محصول، امپر فریم های مختلف و توان نامی متفاوت و متعددی هستند. تمامی مدل های طراحی شده توسط برند هیوندا را می توانید در سایت کالای برق عزالدین مشاهده کنید.

    مشخصات فنی انواع کنتاکتورهای هیوندا
    مشخصات فنی انواع کنتاکتورهای هیوندا

    راهنمای خرید کنتاکتور هیوندا

    جهت خرید کنتاکتور هیوندا لازم است به مواردی توجه نمایید و نکات مهم را در هنگام خرید در نظر داشته باشید تا متناسب با نیازتان بهترین محصول را انتخاب کنید. کیفیت ها و مدل های مختلفی از کنتاکتورهای هیوندا در بازار موجود است که با توجه به کاربرد می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. یکی از نکاتی که هنگام خرید کنتاکتورها باید مهندسان برق به ان توجه کنند خرید کنتاکتور از فروشگاه های معتبر است. در سال های اخیر شرکت هیوندا تلاش های زیادی در جهت بهبود کیفیت محصولات خود  داشته است و نتیجه ان هم این بوده که اکنون کنتاکتورهای برند هیوندا با برندهای اروپایی رقابت می کنند و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده است.

    مشاهده بیشتر . . .
    کنتاکتور خازنی اشنایدر

    همواره شرکت هیوندا تلاش نموده تا محصولات خود را مطابق با استاندارهای جهانی بسازد و در این راه نیز بسیار موفق عمل کرده است. اکنون برند هیوندا با سایر برندهای اروپایی رقابت تنگاتنگی دارد. حتی گاهی فروش این محصولات از سایر برندها نیز بیشتر می باشد. دلیل ان هم این است که در مقایسه با برندهای اروپایی کنتاکتور هیوندا از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. توان نامی، جریان نامی و توان بوبین از جمله نکات بسیار مهمی می باشد که هنگام خرید کنتاکتورها لازم است به ان توجه ویژ داشته باشید. برای استعلام قیمت و اطلاع کامل از مشخصات کنتاکتورهای هیوندا می توانید به سایت کالای برق عزالدین مراجعه کنید و لیست قیمت های محصولات مختلف را ببینید. این محصولات از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند می باشند.

    اجزای مختلف کنتاکتورها
    اجزای مختلف کنتاکتورها

    کلام پایانی

    در این مقاله به معرفی کنتاکتور هیوندا پرداختیم. تا شما اطلاعات دقیق و کاملی از نحوه ی کارایی و مزایای استفاده از این محصول داشته باشید. همان طور که ذکر کردیم این محصول کاربردهای گسترده ای در صنایع و ساختمان خواهد داشت پس اطلاع از مشخصات و انواع کنتاکتورهای موجود در بازار می تواند بسیار مفید واقع شود. برندهای مختلفی به تولید کنتاکتور پرداخته اند یکی از برندهای بسیار معتبر که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهد برند هیوندا می باشد. این برند برندی کره ای بوده و اکنون در رقابت با برندهای اروپایی پیشرفت چشمگیری داشته است. از طریق تماس نیز می توانید استعلام قیمت محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین می توانید از موجودی کنتاکتور مورد نظر خود در سایت اطلاع پیدا کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نویسنده

    manager

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *