کلید و پریز

معرفی انواع مدل­ های کلید و پریز دلند

  • انواع مدل­ های کلید و پریز دلند را در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان معرفی نماییم. یکی از المان های کاربردی در هر ساختمان کلید و پریز است که شاید برخی از افراد چه به لحاظ کیفی و یا چه از نظر طراحی ظاهری توجه چندانی به آن نکنند اما یقینا این قعطعه کوچک می­تواند بر روی جلوه بصری ساختمان و منزل نقش بسزایی داشته باشد. کلید و پریز در طرح و رنگ ­های مختلفی به بازار عرضه می­شود که به راحتی می­توان با رنگ مبلمان، کاغذ دیواری و در کل نوع دکوراسیون منزل ست نمود. علاوه بر جلوه بصری از نظر کاربردی نیز قابل توجه می­باشند چرا که امروزه این مدل از قطعات را به گونه ­ای می­سازند که دید کاربر را بازتر نماید و بهتر بتواند از آن­ ها در جهت سیستم روشنایی و سایر موارد استفاده نماید. برخی از مدل­ های کلید و پریز سبکی قدیمی و برخی نیز سبکی مدرن و فانتزی دارند، بدین ترتیب بر اساس وسیع بودن این دایره انتخاب افراد می­توانند با توجه به حسن سلیقه و همچنین سبک دکوراسیون منزل خود، مناسب­ترین مدل را انتخاب نمایند. امروزه طرح­ های شیک و زیبایی از انواع کلید و پریز به بازار معرفی شده که هر کدام برای دکوراسیونی خاصی مورد استفاده قرار می­گیرند به همین جهت در انتخاب این قبیل از لوازم بایستی مناسب­ترین مدل را خریداری نمود. چنانچه در پی کسب اطلاعات بیشتری در این خصوص هستید پیشنهاد می­کنیم تا انتهای این مطلب با سایت عزالدین همراه شوید.

    معرفی انواع مدل­ های کلید و پریز دلند
    معرفی انواع مدل­ های کلید و پریز دلند

    کلیاتی در باره برند دلند

    یکی از قدیمی­ترین شرکت­ ها در زمینه تولید انواع مدل­ های کلید و پریز، دلند است. این شرکت با سابقه طولانی که دارد توانسته جای خود را در بسیاری از ساختمان و منازل ایرانی باز نماید و هم اکنون یکی از معتبرترین برندهای حال حاضر تولید انواع مدل کلید و پریز در کشورمان می­باشد. این شرکت، که کار خود را رسما از سال 1361 آغاز نموده با تکیه بر دانش مدیران و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه توانسته محصولاتی با کیفیت ارائه بدهد و نبض بازار را به دست بگیرد. در سال­ های اخیر این شرکت با گرفتن استانداردهای لازم و همچنین گواهینامه کیفیت، نشان داده محصولاتی را که به بازار عرضه نموده از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند و شرکتی بسیار معتبر در سطح کشور به حساب می­آید. بدین ترتیب، با ویژگی و خصوصیت قابل قبولی که انواع مدل کلید و پریز دلند دارد در میان طیف گسترده ­ای از برندهای خارجی به خوبی توانسته خودنمایی کند. این شرکت محصولات خود را در انواع طرح و رنگ به بازار عرضه نموده است تا بتواند به سلیقه مشتریان خود احترام بگذارد. شرکت دلند با برخورداری از کادری مجرب و متخصص و همچنین مجهز بودن به آزمایشگاه ­های مدرن، تجهیزات و دستگاه ­های به روز، کلید و پریزهای تولید شده را با بالاترین سطح کیفی و همچنین رعایت تمام استانداردهای لازم به دست مشتریان می­رساند. کیفیت محصولات عرضه شده و ارائه خدمات مناسب عاملی شد تا شرکت دلند در سال 1394 موفق به کسب تقدیرنامه واحد نمونه کشوری گردد.

    مشاهده بیشتر . . .
    آشنایی با انواع کلید پریز های لاکچری
    نقشه کلید و پریز های دلند
    نقشه کلید و پریز های دلند

    آشنایی با انواع کلید و پریز دلند

    برای هر ساختمان یا مکان، کلید و پریز از قطعات ضروری می­باشد. برای این که بتوان از سیم کشی ­ها جهت روشنایی در ساختمان استفاده کرد نیاز به نصب کلید و پریز می­باشد. این لوازم بایستی از کارایی و کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند تا از این طریق ایمنی مناسبی ایجاد گردد. انواع مدل­ های کلید و پریز دلند بر اساس آیتم ­ های مختلفی همچون رنگ، جنس، طرح، ایمنی، مکانیزم عمل و … به بازار عرضه می­گردد از این رو طیف وسیعی از کلید و پریز موجود می­باشد. شرکت دلند نیز بر اساس آیتم ­هایی که اشاره نمودیم محصولات خود را در انواع طرح، مدل و رنگ­ های مختلف به بازار عرضه نموده است تا مشتریان بر اساس حسن سلیقه و همچنین نیاز خود، مناسب­ترین مدل را انتخاب نمایند. این شرکت برای انواع سلیقه کلید و پریز تولید کرده است. از شکل ساده گرفته تا طرح­ های مدرن و لاکچری در شرکت دلند موجود است. از مهمترین انواع مدل کلید و پریز دلند می­توان اشاره ­ای به موارد زیر نمود:

    • کلید و پریز دلند مدل آسا

    شما سروران گرامی اگر به دنبال کلید و پریزی با بدنه مستحکمی هستید و در عین حال می­خواهید که جلوه بصری شیکی داشته باشد، انتخاب کلید و پریز دلند مدل آسا گزینه ­ای مناسب است. این محصول به دلیل داشتن ویژگی ­هایی همچون کیفیت و طول عمر بالا با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. کلید و پریز آسا از خاصیت ضد پوسیدگی و همچنین زنگ زدگی برخوردار می­باشد. همچنین خاصیت ضد پوسیدگی آن موجب شده تا در بسیاری از اماکن بتوان آن را نصب نمود. این ویژگی موجب شده تا کار برای برقکاران ساختمانی به خصوص در مکانیزم ­های فلزی بسیار ایمن­تر باشد. این مدل به صورت کامل یعنی قاب و فریم عرضه می­شود از این رو کاربر نیازی ندارد که به طور جداگانه آن را خریداری نماید. بدنه مستحکم و قوی کلید و پریز مدل آسا موجب شده تا به راحتی دچار شکستگی و ترک خوردگی نگردد. جلوه بصری عالی، قیمت مناسب، کیفیت بالا و رعایت نمودن استاندارد ایران و اروپا از دیگر مزایایست که می­توان برای این مدل از کلید و پریز اشاره نمود. آسا دلند، کلید و پریزها را در مدل ­های گوناگون با کاربردهای مختلفی همچون دیمر لامپ، دیمر فن، شاسی راه پله، کلید کولر، رنگ اخبار، زنگ مولودی، فیش آنتن، سوکت تلفن دو قلو، پریز برق محافظ دار، کلید تبدیل، کلید دو پل و … طراحی و روانه بازار نموده است.

    مشاهده بیشتر . . .
    خرید پریز کابینتی ملونی
    کلید و پریز دلند مدل آسا
    کلید و پریز دلند مدل آسا

    کلید و پریز دلند مدل سیلور

    از دیگر انواع مدل­ های کلید و پریز دلند که در این بخش از مقاله می­خواهیم به معرفی آن بپردازیم، مدل سیلور است. برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال کلید و پریزهایی رنگی هستند تا از این طریق دکوراسیونی شیک خلق کنند، مدل سیلور می­تواند انتخابی ایده ­آل باشد. این مدل از کلید و پریز به دلیل جلوه بصری خاص، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و همین بازار پسندی خوب موجب شده تا پرتیراژ گردد. مدل سیلور، دارای مکانیزمی با رنگ سفید و مشکی است و قاب آن نیز معمولا در رنگ­ های کرم، زرشکی، آبی، زرد، خاکستری و … تولید و به بازار عرضه می­گردد. کلید و پریز دلند مدل سیلور به دلیل برخورداری از طرح و رنگی زیبا و همچنین استحکام بالا قابلیت رقابت با نمونه­ های خارجی و برندهای معتبر را دارد.

    کلید و پریز دلند مدل سیلور
    کلید و پریز دلند مدل سیلور

    کلید و پریز دلند مدل آریا

    از دیگر انواع مدل ­های کلید و پریز دلند که در بازار نیز بسیار پرفروش است می­توان به مدل آیا اشاره نمود. خوب است بدانید که این مدل تا حدودی خصوصیت و ویژگی دو مدل قبلی را دارد. یعنی از نظر مشخصات فنی مانند مدل آسا و از نظر شکل ظاهری شبیه مدل سیلور با طرح و رنگ ­های متنوع است. دو رنگ مشکی و سفید از مکانیزیم کلید و پریز مدل آریا می­باشد. از ویژگی جالب توجه قاب کلید و پریز دلند مدل آریا تنوع در طرح و همچنین جنس است. قاب­ های طراحی شده برای این مدل در انواع اکلیلی، طرح چوب، ساده و کروماتیک دیده می­شود. تنوع در طرح و جنس، این امکان را به مشتریان می دهد تا با توجه به محیط و فضای ساختمانی که دارند مناسب­ترین مدل را انتخاب نمایند.

    مشاهده بیشتر . . .
    راهنمای خرید کلید و پریز های لمسی 
    کلید و پریز دلند مدل آریا
    کلید و پریز دلند مدل آریا
    • کلید و پریز دلند مدل رایان

    برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال خرید کلید و پریزی ساده اما در عین حال شیک هستند، مدل رایان می­تواند انتخابی مناسب باشد. مدل رایان در دو رنگ سفید و ذغالی به بازار عرضه می­گردد که بیشترین قابلیت استفاده آن ­ها برای محیط ­های اداری و رسمی می­باشد. با این مدل از کلید و پریز می­توان دکوراسیون منزل و یا محیط کاری خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نمود.

    کلید و پریز دلند مدل رایان
    کلید و پریز دلند مدل رایان
    • کلید و پریز دلند مدل بارانی

    از دیگر انواع مدل­ های کلید و پریز دلند می­توان به مدل ­های بارانی اشاره نمود. این مدل از کلید و پریزها همان طور که از نام آن­ ها بر می­آید برای فضای بیرونی و جایی که احتمال مرطوب و خیس شدن در آن ­ها وجود دارد مورد استفاده قرار می­گیرد. مدل بارانی در دو نوع توکار و یا رو کار وجود دارد که برای محیط ­های مختلفی به کار می­روند. مقاومت در برابر شرایط جوی، تغییرات آب و هوایی و همچنین گرد و غبار از مهمترین ویژگی کلید و پریز دلند مدل بارانی به حساب می­آید.

    • کلید و پریز دلند پلاس

    این مدل از کلید و پریز به دلیل برخورداری از ظاهری زیبا و همچنین ساختاری قوی در بازار با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. از ویژگی جالب کلید و پریز دلند پلاس قابلیت تعویض قسمت میانی و قاب می­باشد که به ایجاد تنوع در دکوراسیون بسیار کمک می­کند. دلند پلاس خود مدل­ های مختلفی را در بر می­گیرد که از معروف ترین آن می­توان به مدل آدا و آوا اشاره کرد. این دو مدل از نظر فنی مشابه هستند اما از نظر ظاهری دارای تفاوت هایی می­باشند.

    مشاهده بیشتر . . .
    خرید مستقیم محصولات کلید پریز دلند پلاس

    کلام پایانی

    همان طور که اشاره نمودیم شرکت دلند از معروف ترین و معتبرترین شرکت­ های حال حاضر در کشورمان می­باشد که انواع مدل­ های کلید و پریز را در اختیار بازار مصرف قرار داده است. برای اطلاع از قیمت و بررسی مشخصات فنی و ظاهری انواع مدل کلید و پریز دلند می­توانید از سایت عزالدین کمک بگیرید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲۶ رای

    نویسنده

    fermo

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *