محافظ جان

معرفی 5 برند ایرانی محافظ جان در حد خارجی ها

  • کلید محافظ جان، یک دستگاه الکتریکی است که با تفکیک جریان رفت و برگشت در سیم  ها، مدار را قطع می  کند. اینجاست که وجود جریان نشتی می  تواند خطرات جدی ای ایجاد کند. به عنوان مثال، وقتی که بدنهٔ یکی از دستگاه  های الکتریکی با زمین متصل است، جریان الکتریکی از سیم فاز به سیم نول جریان می  یابد. اما برگشت آن به منبع به جای سیم نول، از راه زمین است. جهت آشنایی با برند های ایرانی محافظ جان با ما همراه باشید.

    این اختلاف جریان می  تواند باعث شوک الکتریکی، آتش  سوزی یا برق  گرفتگی شود. برای کنترل این مشکل، کلید محافظ جان وارد عمل می  شود. این دستگاه کوچک، قادر است جریان  های نشتی کوچکی را که چب وسیله فیوزهای معمولی قابل شناسایی نیست شناسایی کرده و مدار را در زمان کوتاه (چند دهم یا صدم ثانیه) قطع کند. یه این صورت خطرات جدی برای افراد و دستگاه  های الکتریکی اطراف را برطرف خواهد کرد.

    معرفی بهترین برند های محافظ جان ایرانی

    در ادامه با برند  های ایرانی که محافظ جان تولید می  کنند آشنا خواهیم شد.

    ۱. محبوب ترین برند ایرانی محافظ جان : پارس فانال

    شرکت پارس فانال، یکی از شرکت  های برجسته در ایران است که در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی و کلید های محافظ جان فعالیت می  کند. این شرکت با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و  گارانتی ۲ ساله و خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال، نظر مشتریان خود را جلب کرده است. پارس فانال، کلید های محافظ جان را با کیفیت عالی در شرکت خود تولید می  کند و متقاضیان می  توانند نسخه  های سه فاز و یا تک فاز این کلید ها را با آسانی از بازار تهیه کنند.

    مشاهده بیشتر . . .
    قیمت انواع محافظ جان
    محبوب ترین برند ایرانی محافظ جان : پارس فانال
    محبوب ترین برند ایرانی محافظ جان : پارس فانال

    ۲. شیل ایران

    شرکت شیل ایران با همکاری کارخانجات تولیدی کشور هایی همچون چین و تایوان، همچنین با بهره  گیری از موسسات استاندارد جهانی، در حوزه صنعت برق پیشرفت چشمگیری داشته است. این شرکت توانسته استاندارد های بین  المللی را رعایت کرده و محصولاتی با کیفیت عالی تولید کند. به همین دلیل، شیل ایران توانسته محصولات مرغوبی نظیر محافظ جان تولید کرده و آن ها را به بازار عرضه می  کند.

    خرید محافظ جان ایرانی شل ایران
    خرید محافظ جان ایرانی شل ایران

    از جمله گواهینامه  هایی که شرکت شارین پارس ایرانیان با نام تجاری شیل ایران به دست آورده است، می  توان به استاندارد ملی شماره ۲۶۱۱، استاندارد IEC 0898- (2501)، گواهینامه IEC 60947-4-1(2012) و گواهینامه IEC 60947-2(2013) اشاره کرد.

     

    کلید های محافظ جان این برند براساس حساسیت به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می  شوند. در منازل، کلیدهای با حساسیت ۳۰ میلی آمپر و در مصارف صنعتی، حساسیت بالاتری به مقدار بیشتر از ۱۰۰ میلی آمپر مورد استفاده قرار می  گیرد.

    ۳. دنا الکتریک ایرانیان از دیگر برند های محافظ جان ایرانی

    این شرکت به منظور تکمیل سبد کالای شرکت  های فوق با محصولاتی همچون کلید های محافظ جان ترکیبی، در دو مدل الکترونیک و مگنتیک، تولیداتی بسیار با کیفیت به بازار عرضه می  کند.

    این شرکت با ارائه کنترل دقیق و نظارت مشخص بر تولیدات خود و همچنین تطابق با استاندارد های ملی، به افتخار دریافت گواهی استاندارد اروپا و پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران رسیده است. علاوه بر این، با اثبات شایستگی در زمینه تحقیقات و رعایت کیفیت در همه ی فرآیند های خود، در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت پروانه واحد تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین گواهینامه  های ISO9001، ISO14001 و ISO18001 شده است. محصولات شرکت دنا الکتریک شامل سه نوع کلید محافظ جان زیر هستند:

    مشاهده بیشتر . . .
    آیا کلید محافظ جان بدون آرت عمل می کند؟
    دنا الکتریک ایرانیان از دیگر برند های محافظ جان ایرانی
    دنا الکتریک ایرانیان از دیگر برند های محافظ جان ایرانی

    کلید محافظ جان RCBO:

    این کلید محافظ جان، علاوه بر تشخیص جریان نشت، قابلیت تشخیص اضافه بار و جریان اضافی را نیز داراست. براساس مکانیزم تشخیص خطا، به سه نوع الکترونیکی، مغناطیسی و ترکیبی تقسیم می  شود.

    کلید محافظ جان RCCB:

    این نوع کلید با مقایسه جریان ورودی و خروجی، در صورت وجود اختلاف بین این دو، مدار را قطع  خواهد کرد.

    کلید محافظ جان Multi Function:

    این کلید محافظ جان، قابلیت تشخیص اضافه بار و اتصال کوتاه را به صورت مجزا از جریان نشت داراست.

    ۴. الکترو کاوه

    در سال ۱۳۶۱، شرکت صنعتی تولیدی الکترو کاوه با مجوز وزارت صنایع، به منظور تولید انواع کلید های گردان تابلوئی، اقدامات اولیه برای احداث کارخانه خود را در شهر صنعتی کاوه اصفهان آغاز کرد.

    در سال ۱۳۶۵، پس از ساخت و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات، این شرکت با دریافت قطعات جهت مونتاژ، به فعالیت  های تولیدی خود پرداخت. سپس در سال ۱۳۷۰ با تولید کلیه قطعات فلزی و پلاستیکی مورد نیاز، به خودکفایی رسید. و به تدریج موفق به تولید انبوه کلیدهای گردان تابلویی در حالت های مختلف از ۱۲ تا ۶۳۰ آمپر شد.

    کلید محافظ جان چهار پل 40 آمپر الکترو کاوه
    کلید محافظ جان چهار پل 40 آمپر الکترو کاوه

    در سال ۱۳۷۵، خط تولید کلید های مینیاتوری در کارخانه الکترو کاوه راه  اندازی شد و با تولید کلید های مینیاتوری از ۲ تا ۶۳ آمپر، به صورت تکفاز – فاز و نول – سه فاز و سه فاز و نول، موفقیت  های بیشتری کسب کرد.

    همچنین در این زمینه محصولات دیگری نظیر کلید مینیاتوری و ایزولاتور، کلید محافظ جریان نشتی، کلید اتوماتیک، کنتاکتور و بی متال، رله الکترونیکی کنترل بار و کنترل فاز، کلید شناور، شاسی و چراغ سیگنال، قطعات برق خودرو، برق گیر (صاعقه گیر) و SPD، کلید حفاظت موتور و حرارتی را نیز در تولید خود دارد.

    مشاهده بیشتر . . .
    پرفروش ترین برند های محافظ جان در ایران

    ۵. پارت الکتریک

    برند پارت الکتریک، یکی از برند های محبوب و معتبر ایرانی در زمینه تولید محافظ جان شناخته می  شود. این برند نزدیک به ۳۵ سال است که در این حوزه فعالیت داشته و به عنوان یک برند کیفیت  محور معروف است.

    پارت الکتریک هرگز کیفیت را فدای منافع زودگذر نخواهد کرد و یکی از دلایل اصلی موفقیت و محبوبیت این برند، تمرکز کامل بر رضایت مشتریان و جلب رضایت آنهاست. این برند توانسته است «گواهینامه کیفیت اروپا»، «استاندارد ایران» و لوح طلای بهترین واحد کیفی در سال  های متمادی ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ را دریافت کند. این یعنی مدرکی برای کیفیت بالا، تنوع محصولات و پوشش عمده  نیاز بازار.

    با توجه به پوشش داخلی و بین  المللی محصولات شرکت پارت، تولیدات این شرکت در حوزه طراحی و عملکرد با استاندارد های بسیار بالا و کیفیتی برتر انجام می شود. در 35 سال گذشته، بیش از 50 میلیون محصول از برند پارت تولید و در ایران و منطقه خاورمیانه موردبه کار گرفته شده است.

    هم اکنون، بیش از 150 نوع محصول خانگی و صنعتی پارت در بازار موجود است. محصولاتی همچون محافظ ولتاژ، سیم برق چندراهی و سیار، کلید و پریز خانگی و صنعتی، آنتن رومیزی، انواع هواکش و سوکت صنعتی از جمله محصولات پرطرفدار پارت هستند.

    جمع بندی

    در این مقاله از سایت کالای برق عزالدین سعی داشتیم پنج برند  معروف و موفق در تولید محافظ جان به شما عمده فروشان و خریداران عزیز معرفی کنیم. جهت خرید با بهترین قیمت انواع محافظ جان با ما تماس بگیرید

    مشاهده بیشتر . . .
    خرید محافظ جان اشنایدر

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    نویسنده

    fermo

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *