محافظ جان

قیمت انواع محافظ جان

  • کلید محافظ جان یکی از انواع کلید هایی است که به عنوان حفاظت از  برق ها استفاده می  شود. کلید های محافظ جان در تیپ های مختلف وجود دارد که هر کدام برای یک کلید برق مناسب است. یکی از ویژگی های خوبی که این کلید ها دارند این است که برای تشخیص قطع و نشتی برق استفاده می  شوند و با استفاده از آن می  توان از شوک های ناشی از تماس با برق نیز جلوگیری کرد. برای خرید قیمت مناسب محافظ جان همراه ما باشید.

    قیمت انواع محافظ جان
    قیمت انواع محافظ جان

    قیمت انواع کلید جان

    کلید های جان بر اساس نوع برق مصرفی تولید می  شوند در پایین انواع کلید های جان را مشاهده می  کنید:

    • کلید محافظ جان سه فاز
    • کلید محافظ جان تک فاز
    • کلید های RCCB : این کلید های تنها وظیفه ای که دارند این است که در برابر جریان نشتی مقاوم باشند و زود جریان مدار را قطع کنند.
    • کلید های RCBO : این کلید ها علاوه بر اینکه باید در مقابل جریان نشتی مقاوم باشند حفاظت بار اضافه را نیز بر عهده دارند.

    این کلید ها برای برق های تک فاز و سه فاز استفاده می  شوند که قیمت های آن ها متفاوت است و مدار داخلی آن ها نیز با یک دیگر متفاوت است.

    انواع کلید جان
    انواع کلید جان

    عملکرد مدار داخلی کلید های محافظ جان

    عملکرد این محافظ ها به این صورت است که اگر اختلاف بین جریان رفت و برگشت وجود داشته باشد مدار را قطع می  کند می  توان گفت این کلید جریان ورودی به دستگاه و جریان خروجی آن را اندازه گیری می  کند تا مقدار آنها با یک دیگر برابر باشد و در حالت عادی جریان رفت با جریان برگشت برابر می  باشد. اگر اختلافی میان جریان ورودی و خروجی باشد بین آنها جریان نشتی به وجود می  آید که محافظ جان این نشتی را تشخیص می  دهد و مدار را قطع خواهد کرد. اگر به جای محافظ جان کلید های مینیاتوری استفاده می  کنید بهتر است آنها را تعویض کنید زیرا این کلید ها نمی  توانند جریان های نشتی را به خوبی تشخیص دهند و باعث برق گرفتگی یا آتش سوزی می  شوند.

    مشاهده بیشتر . . .
    خرید محافظ جان 25 امپر

    انواع کلاس های کلید های محافظ جان

    کلاس های کلید های جان محافظ کلید ها هستند و چند نوع تیپ مختلف دارند انواع کلاس های جان را در پایین مشاهده می  کنید:

    انواع کلاس های کلید های محافظ جان
    انواع کلاس های کلید های محافظ جان
    • کلید محافظ جان AC : این کلاس ها برای تشخیص جریان نشتی یا همان جریان های AC به کار می روند.
    • کلید محافظ جان A : این کلید ها برای تشخیص جریان نشتی متناوب ACو یا جریان های مستقیم DC به کار می روند.
    • کلید محافظ جان B : این کلید های جان نیز برای تشخیص جریان AC و جریان های مستقیم DCبدون ریپل یا صاف و یا جریان DCپالسی استفاده می شوند.

    کلید محافظ جان در کدام قسمت از ساختمان به کار می  رود؟

    امروزه بر اساس استاندار های ایمنی ساختمان ها استفاده از کلید محافظ جان در تمامی مدار های موجود در ساختمان لازم است در چهار منطقه در ساختمان باید کلید محافظ جان استفاده شود در پایین آنها را مشاهده می  کنید:

    کلید محافظ جان در کدام قسمت از ساختمان به کار می  رود؟
    کلید محافظ جان در کدام قسمت از ساختمان به کار می  رود؟
    • تابلو های برق ورودی: وجود کلید های محافظ جان در تابلو های برق امری ضروری است زیرا از خطر هایی مثل آتش سوزی ناشی از اتصال های کوتاه جلوگیری می کند.
    • سوییچ ها و پریز ها: تمام سوییچ ها و پریز هایی که در ساختمان وجود دارد باید از کلید محافظ جان استفاده شود تا خطر برق گرفتگی کاهش پیدا کند.
    • مناطق مرطوب در ساختمان: در حمام ها و دستشویی ها باید تمامی پریز ها کلید محافظ جان داشته باشند چون در این محیط ها وقتی بدن خیس باشد بدن به راحتی می تواند جریان الکتریکی را حس کند و دچار برق گرفتگی شود.
    مشاهده بیشتر . . .
    خرید انواع محافظ جان پارس فانال

    اگر می  خواهید کلید های محافظ جان را خریداری کنید می  توانید به سایت ما یعنی سایت کالای برق عزالدین مراجعه کنید سایت ما می  تواند در این موضوع به شما یاری زیادی برساند و همچنین تمامی وسایل را با نازلترین قیمت به خریدار های خود می  دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نویسنده

    fermo

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *