محافظ جان

خرید انواع محافظ جان پارس فانال

  • به طور معمول در دنیای امروز، ایمنی برق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر هم با افزایش وابستگی به لوازم الکتریکی، اطمینان از عملکرد ایمن آن ها امری ضروری است. یکی از این وسایل ایمنی که نقش مهمی در حفاظت از جان انسان ها دارد، مدار شکن جریان باقی مانده یا محافظ جان پارس فانال است.

    خرید محصولات  گروه صنعتی پارس فانال
    خرید محصولات گروه صنعتی پارس فانال

    به همین علت هم در این راهنمای جامع، عوامل مختلفی را که باید در هنگام خرید انواع محافظ جان پارس فنال در نظر بگیرید و همچنین مزایای استفاده از این دستگاه ها را مورد بحث قرار داده ایم.

    معرفی محافظ جان پارس فانال

    محافظ جان پارس فانال یا همان RCCB، جزو تجهیزات ایمنی الکتریکی هستند که برای قطع سریع مدار در صورت عدم تعادل بین جریان ورودی و خروجی طراحی شده اند. این عدم تعادل می تواند به دلیل جریان نشتی باشد که ممکن است در تماس سیم فاز با بدنه دستگاه رخ دهد. در چنین مواقعی محافظ جان پارس مدار را قطع کرده و از آسیب احتمالی به جان انسان جلوگیری می نماید.

    خرید انواع محافظ جان پارس فانال
    خرید انواع محافظ جان پارس فانال

    انواع محافظ جان پارس فانال

    دقت داشته باشید در حال حاضر انواع مختلفی از محافظ جان پارس فنال در بازار موجود است که نیازهای مختلف را تامین می کنند. برخی از رایج ترین انواع این تجهیزات کاربردی را در ادامه نام برده ایم تا بهتر آن ها را بشناسید و خرید مناسب تری هم داشته باشید.

    • Dual-pole محافظ جان پارس
    • Four-pole محافظ جان پارس
    • Magnetic محافظ جان پارس
    • ترکیبی محافظ جان پارس
    • Electronic PFR-E محافظ جان پارس
    • معرفی محافظ جان پارس فانال
      معرفی محافظ جان پارس

    کاربرد انواع محافظ جان پارس 

    این دستگاه ها هم در مصارف مسکونی و هم صنعتی کاربرد دارند. در محیط های مسکونی معمولا از محافظ تک فاز جان پارس فانال با دو قطب استفاده می شود. از طرفی محافظ سه فاز جان پارس با چهار قطب، بیشتر در مصارف صنعتی کاربرد دارد.

    کاربرد انواع محافظ جان پارس فانال
    کاربرد انواع محافظ جان پارس

    فاکتورهایی که در هنگام خرید محافظ جان پارس باید در نظر گرفت

    هنگامی که به دنبال خرید انواع محافظ جان پارس فنال هستید، لازم است چندین فاکتور را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که دستگاه مناسب برای برنامه خاص انتخاب شده است. برخی از این عوامل را در ادامه مقاله ذکر کرده ایم.

    • پشتیبانی از رتبه بندی فعلی

    بسیار مهم است که محافظ جان پارس فان را بر اساس رتبه فعلی که می تواند پشتیبانی کند، انتخاب نمایید. بعضی از رتبه بندی های رایج فعلی شامل 10 تا 100 آمپر دوقطبی محافظ جان پارس ، محافظ 16 تا 100 آمپر چهار قطبی جان پارس ، محافظ الکترونیکی ترکیبی 10 تا 100 آمپر جان پارس فانال و محافظ مغناطیسی ترکیبی 32 تا 100 آمپر جان پارس می شوند.

    فاکتورهایی که در هنگام خرید محافظ جان پارس فانال باید در نظر گرفت
    فاکتورهایی که در هنگام خرید محافظ جان پارس باید در نظر گرفت
    • حساسیت

    حساسیت محافظ جان پارس یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید آن را در نظر بگیرید. سطح جریان نشتی را که دستگاه می تواند قبل از قطع مدار تشخیص دهد، تعیین می کند. محافظ جان پارس با حساسیت بالاتر محافظت بهتری در برابر جریان های نشتی خواهد داشت.

    • سازگاری با سایر دستگاه های محافظ

    توجه به این نکته بسیار مهم و ضروری است که محافظ جان پارس در برابر اتصال کوتاه یا جریان اضافی محافظتی ایجاد نمی کند. بنابراین توصیه می شود جهت اطمینان از حفاظت همه جانبه از مدارهای الکتریکی، از کلیدهای مینیاتوری (MCB) یا فیوزها در کنار محافظ جان پارس فانال استفاده کنید.

    مزایای استفاده از محافظ جان پارس فانال

    استفاده از محافظ جان پارس فان مزایای متعددی دارد که نمی توان هیچ کدام از آن ها را نادیده گرفت. این نوع تجهیزات موجب قطع خودکار مدار زمانی که از حساسیت اسمی فراتر رفته است می شوند و بدین گونه ایمنی افزایش یافته را تضمین می کنند.

    کارکرد دقیق محافظ جان پارس موجب محافظت در برابر خطاهای زمین و هرگونه جریان نشتی می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از محافظ جان پارس فانال این است که گزینه های پایانی دو گانه برای اتصالات کابل که انعطاف پذیری در نصب را فراهم می نماید.

    مزایای استفاده از محافظ جان پارس فانال
    مزایای استفاده از محافظ جان پارس

    خرید آنلاین محافظ جان پارس 

    هنگام خرید آنلاین محافظ جان پارس ، مشورت با متخصصان مجربی که می توانند مشاوره و راهنمایی های ارزشمندی را ارائه دهند، بسیار ضروری است. از این رو بهتر است بدانید تیم متخصص سایت کالای برق عزالدین همواره آماده کمک به مشتریان خود و ارائه پشتیبانی همه جانبه در طول فرآیند خرید بوده و افرادی که برای خرید به این سایت مراجعه کنند، می توانند شاهد نتایج فوق العاده ای باشند.

    خرید آنلاین محافظ جان پارس فانال
    خرید آنلاین محافظ جان پارس
    سخن پایانی

    در پایان می توان گفت محافظ جان پارس فانال وسایل ایمنی و مهمی هستند که نقش به خصوصی در حفاظت از جان انسان ها در برابر اکثر خطرات الکتریکی دارند. پس هنگامی که به دنبال خرید انواع محافظ جان پارس فنال هستید، مهم است که عواملی مانند رتبه بندی فعلی، حساسیت و سازگاری با سایر دستگاه های محافظ را هم در نظر بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    مشاهده بیشتر . . .
    محل نصب کلید محافظ جان

    نویسنده

    fermo

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *