سینی کابل
ویژگی‌های سینی کابل پیش گالوانیزه

خرید سینی کابل گالوانیزه

  • خرید سینی کابل گالوانیزه در اصل یک پل هدایت‌گر حمل کننده است که در سیستم سیم کشی ساختمان‌ها جهت انتقال، محافظت، زیبایی و نظم‌دهی سیم و کابل‌های برق به عنوان جایگزین سیم کشی باز استفاده می‌شود. سینی کابل گالوانیزه پوشش‌های مختلفی دارند، که برای مصارف مختلفی همانند ساختمان‌ها، برج‌ها، پاساژها به کار گرفته می‌شود. در ادامه همراه ما بمانید تا اطلاعات کامل‌تری در این خصوص کسب کنید.

    خرید سینی کابل گالوانیزه
    خرید سینی کابل گالوانیزه

    کاربرد سینی کابل گالوانیزه

    اغلب اوقات برای مواردی چون جابه‌جایی، نگهداری از کابل و سیم برق و کانال روی دیوار، هدایت، زمین، زیر زمین و سقف از سینی کابل گالوانیزه بهره می‌گیرند. علاوه‌‌بر موارد ذکر شده، از این سینی کابل در ساخت و سازهای مسکونی، تجاری و صنعتی هم استفاده می‌شود. کابل‌ها باید در تمام مدت به طور مستقیم در سینی کابل‌ها عبور کنند، که این کار شامل حرکت‌ عمودی آن‌ها خواهد شد. این نوع سینی‌ها اکثرا از فلز آهن با پوشش گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما از جنس آهن رنگ شده، استیل و حتی پلاستیک هم تولید می‌شود. نقش سینی کابل گالوانیزه در کابل کشی ساختمان بسیار اهمیت بالایی دارد، سینی‌های کابل گالوانیزه یک مجموعه واحد با ساختاری سخت متشکل از اتصالات و بخش‌های مرتبط با آن هستند.

    اصلی ‌ترین هدف سینی کابل گالوانیزه محافظت ایمن سیم و نگهداری و کابل‌های برق و همچنین هدایت آن‌ها، در مسیرهای طراحی شده است. در صنعت برق معمولا برای حفاظت از کابل‌ها و عبور آن از سینی کابل گالوانیزه استفاده می‌کنند که عموماً برای ساخت آن از ورق گالوانیزه، جی آر پی و یا استیل استفاده می‌شود. سینی کابل‌هایی که در سوله‌ها و پارکینگ‌ها و مکان‌های مسقف استفاده می‌شوند، از جنس گالوانیزه فابریک هستند و سینی‌هایی که در فضاهای روباز مورد استفاده قرار می‌گیرند بهتر است که آب کاری شده باشند.

    مشاهده بیشتر . . .
    خرید سینی کابل

    انواع پوشش سينی كابل گالوانیزه

    توجه داشته باشید این نوع از سینی کابل‌های گالوانیزه اغلب اوقات  در 2 صورت جداگانه ساخته می‌شوند. اولین گونه کابل گالوانیزه سرد است که برای ساخت این محصول ورق گالوانیزه اصل را بعد از برش ‌کاری و شکاف کاری خم می‌کنند و مورد مصرف قرار می‌دهند. دومین گونه کابل گالوانیزه ورق سیاه بوده که آن را بعد از انجام برش ‌کاری، شکاف کاری و همچنین خم نمودن، در درون وان اسید قرار می‌دهند و آن را اسید شویی می‌نمایند. پس از این مراحل، عملیات گالوانیزاسیون روی آن قرار می‌دهند تا برای استفاده آماده شود.

    ویژگی‌های سینی کابل گالوانیزه سرد

    یکی از پر مصرف‌ترین پوشش‌ها که معمولا مناسب‌تر و ارزان‌تر بوده، گالوانیزه سرد است. این گزینه در برابر مواد شیمیایی پیرامون به خوبی حفاظت می‌کند و اگر صدمه یا خراشی به آن وارد شود، خود را ترمیم می‌کند. برای تولید این نوع سینی کابل گالوانیزه، فولاد به کار برده شده و به وسیله پروسه الکترولیت از طریق شناور شدن آن در حمام نمک و روی، پوشش داده شده است. برای محافظت از روی یک روکش از کربنات، هیدروکسید و اکسید روی آن ایجاد می‌نمایند و دارای استقامت در برابر زنگ زدگی است‌.

    ویژگی‌های سینی کابل پیش گالوانیزه

    یکی  دیگر از انواع پوشش سینی کابل، پیش گالوانیزه است.‌ سینی کابل پیش گالوانیزه با گذر از کویل فولاد به واسطه فلز مذاب روی به وجود می‌آید. بعد از آن این کویل به میزان مدنظر برش داده شده و تولید می‌شوند. نواحی که معمولا در زمان تولید، همانند مناطقی که با برش و جوش پوشش دهی نمی‌شوند به وسیله روی پوشش داده می‌شوند که مانند یک آنود برای پشتیبانی کار می‌کند. در زمان جوشکاری بخش کوچکی که به صورت مستقیم تحت حرارت جوشکاری واقع شده‌اند بری از هر نوع آلودگی است ولی همان پروسه خود ترمیمی اتفاق می‌افتد.

    مشاهده بیشتر . . .
    خرید ساپورت سینی کابل
    ویژگی‌های سینی کابل پیش گالوانیزه
    ویژگی‌های سینی کابل پیش گالوانیزه

    ویژگی‌های سینی کابل گالوانیزه گرم

    بعد از این که کار تولید و همچنین نصب قطعات مختلف سینی کابل گالوانیزه تمام شد، تمام بخش‌های آن را داخل وان فلز مذاب روی، می‌اندازند. سرانجام تمام بخش‌های آن از جمله حفره‌ها، لبه‌ها و نواحی جوش پوشش داده می‌شوند. قطر پوشش را معمولا، مدت زمانی که هر قسمت از این سینی در وان ذکر شده شناور می‌ماند و شتاب بلند کردن آن، معیین می‌سازد. گالوانیزه گرم کردن سینی بعد از تولید یک روکش پروسه پیش گالوانیزه تولید می‌کند. این پروسه برای این گونه سینی‌ها به کار برده می‌شود و در بیشتر فضاهای باز و بیرونی و خیلی از مصارف صنعتی با وضعیت خیلی سخت پیشنهاد می‌شود.

    قیمت سینی کابل گالوانیزه

    سینی کابل گالوانیزه در بازار نقش مهمی دارد و باید با دقت آن را خریداری‌ کنید. توجه داشته باشید جنس کابل و متریال، اصلی‌ترین عواملی هستند که بر روی قیمت محصول تأثیر بسزایی می‌‌گذارند. عواملی همچون پوشش و عایق نهایی نیز به طور مستقیم بر روی قیمت این سینی کابل تاثیر خواهند گذاشت. اما نکته فراموش نشدنی که کم یا زیاد بودن قیمت سینی کابل را تعیین می‌کند، جنس سینی نگهدارنده کابل است.

    فراموش نکنید قیمت این محصول دائما در حال تغییر بوده و به همین علت هم نمی‌توانیم مبلغ مشخص و دقیقی را ذکر کنیم. برای آگاهی دقیق از قیمت سینی کابل گالوانیزه و خرید آن، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

    مشخصات و کاربردهای سینی کابل گالوانیزه

    در ابتدای مطلب با قیمت و انواع سینی کابل آشنا شدیده‌اید، در ادامه نیز همراه ما باشید تا مشخصات و کاربرد این محصول را نیز بهتر بشناسید.

    • مقاوم در برابر هر گونه ضربه‌
    • دارای لبه‌های صاف برای جلوگیری از صدمه زدن به کابل
    • گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل برای مناطقی با آب و هوای مرطوب
    • دارای عمر بسیار بالا
    • غیرقابل اشتعال بودن قطعات
    • داشتن اندازه و سایزهای مختلف
    • تحمل وزن بالا
    • مناسب برای استفاده در سیستم‌های تاسیسات برق
    • مقاومت بی‌نظیر
    • غیرقابل نفوذ در برابر بخارهای اسیدی و سایر مواد شیمیایی
    • ساخت و تولید مطابق با استانداردهای بین‌المللی و استاندارد اروپا
    مشاهده بیشتر . . .
    خرید سینی کابل سپکو
    سخن پایانی

    سینی کابل گالوانیزه با آب کاری گرم تولید شده، که این امر باعث ضد زنگ و مناسب بودن آن برای محیط‌های اسیدی و مرطوب شده است. سینی کابل گالوانیزه به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص همچون تنوع در اتصالات و قطعات، انتخابی عالی برای شما است. پس اگر یک محصول خوب و با کیفیت می‌خواهید پیشنهاد ما به شما دوستان گرامی این بوده، که از سایت کالای برق عزالدین با خیال راحت و خاطری آسوده خریدی مطمئن برای خود رقم بزنید. سایت کالای برق عزالدین با توانایی و به‌ کارگیری نیروهای متخصص و زرنگ همیشه در تلاش است تا با بهترین قیمت، سینی کابل گالوانیزه را با کیفیتی بسیار عالی به مردم عزیز ارائه دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نویسنده

    noori

    دیدگاه (1)

    1. خرید سینی کابل سپکو - کالای برق عزالدین
      1402-11-25

      […] مشاهده بیشتر . . . خرید سینی کابل گالوانیزهانواع سینی کابل سپکو […]

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *